بابکبابک، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بابک پسرم

اولین قدم پسرکم

1393/4/8 12:35
نویسنده : سارا آقایی
600 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز اولین قدمت رو برداشتی .مبارکه مبارکه پسرکم. باورم نمیشد . از حالت نشسته بلند شدی  و یه قدم برداشتی به سمت مامان. با هیجان از عمپه زهرا پرسیدم یعنی راه رفت پسرک؟؟؟؟؟ عمه گفت اره یه قدم برداشت.

قربون قدم کوچولوت بشم من...

وای چقد دلم برات تنگ شده.الان سر کارم و از صبح دلم برات تنگ شده حسابی همش دارم تو ذهنم تصورت میکنم خنده هاتو  چارچنگولی رفتنت رو  نگاهت رو وقتی صورتت رو میاری نزدیک صورتم و مامانتو  بادقت نیگاه میکنی وای خدا..............

دیشب تا صبح هر رب ساعت بیدار میشدی و نق میزدی .گشنه ات نبود چون خیلی می می خورده بودی حتی خودت هم می می رو نمیخواستی پستونکت رو هم نمیگرفتی انگاری کلافه بودی بغلت میکردم و به خودم میچسبوندم صورتم رو هم به صورت میچسبوندم و موهاتو نوازش میکردم اروم میشدی و میخوابیدی  میذاشتمت تو جات بلافاصله بیدار میشدی. نکنه پسرکم فهمیده مامانش صبح ها تنهاش میذاره؟؟ نکنه پسرکم استرس جدایی داره؟؟؟ عزیزکم...ظهرا که از سر کار میام واکنشت از دیدن من طوریه که انگار تازه یادت اومده که من نبودم .فکتو سخت میکنی و دهنتو باز میکنی و میبندی انگار میخوای یه چیزی بگی ولی صدات در نمیاد.انگاری که از هیجان زیاد نمیتونی حرف بزنی...دورت بگردم ...میام و بغلت میکنم و فشارت میدم....تو همه ی زندگیمی..

دلم میخواد زود این 2 ساعت بگذره و بیام خونه بغلت کنم وبا هم بریم رو تخت مامان دراز بکشیم و من بهت می می بدم.بعد چشات برق بزنه و بلند شی و نشسته می می بخوری و کلی وول بخوری رو مامان و همه ی ژست های ممکن واسه می می خوردن رو با هیجان و شادی امتحان کنی.بعد از اینکه شکمکت سیر شد یهو چشات پرده ی بالای تخت مامانو ببینه و فورا برق بزنه و تند تند بری سراغ پرده و با دست کوچولوت اونو بگیری و بکشی و نور بیا تو اتاق.بعد هم بری پشت پرده و با مامان دالی موشه کنی و هر بار مامان بگه دالی موشه پرده رو ول میکنی و با دست کوچولوت صورت مامانو ناز کنی و دوباره بری پشت پرده....این بازی ظهرای ماست .قربونت برم...

پسندها (2)

نظرات (2)

پرنیان
12 تیر 93 20:46
4 1 اینا رو آبلا به افتخار بابک تایپ کرد ماشالا به بابک جون تبریک می گم عزیزم
الهه رستم زاده
17 تیر 93 22:29
سلام خوب شد نظر گذاشتید وبلاگتون رو گم کرده بودم من از وبلاگ بابک خیلی خوشم میاد مبارک باشه اولین قدمت پسر خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بابک پسرم می باشد