بابکبابک، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بابک پسرم

اولین روزهای 10 ماهگی

1393/4/4 13:52
نویسنده : سارا آقایی
546 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم پست قبلی رو که گذاشته بودم میخوندم به اینجاش که رسیدم :

"راستی امروز واسه اولین بار از یه دونه پله آشپزخونه پایین اومدیو همچنین واسه اولین بار از حالت ایستاده بدون کمک و بدون اینکه بیفتی نشستی.افرین به پسرم" یک لحظه تعجب کردم و با خودم گفتم ببین گل ÷سرم تو این یک ماه ماشالاش باشه چقده پیشرفت کرده .هزار ماشالا  بابکم این روزا یه جا بند نمیشه همش در حال چارچنگولی از ین اتاق به اون اتاقه. مدام در حال رفت امد از اشپزخونه به پذیراییه . تا در حمام یا دستشویی رو باز ببینه فورا خیز برمیداره که بره اونجا ولی ما فورا برش میداریم و نمیذاریم پسرکمون کثیف بشه.خیلی راحت از مبل میاد پایین وولی هنوز نمیتونه بره رو مبل چون کمی واسش بلنده معمولا از بالشی چیزی واسه بالا رفتن از مبل استفاده میکنه.الههههههههههی  فداش شم.

روز  9 ماهگی بردمت مرکز بهداشت و مراقبت هات رو انجام دادیم ماشالات باشه رشدت خوب بوده .خدا رو شکر.شب هم نوبت آتلیه داشتیم واسه عکس 9 ماهگیت. بماند که چقد این دفه عکس گرفتن ازت سخت بود چون همین که رهات میکردیم چارچنگولی راه میفتادی دنبالمون و خلاصه با کلی تلاش و دلقک بازی تونستیم بنشونیمت و جنتا عکس ازت بگیریم تو حالت های نشسته ایستاده و چارچنگولی.یعنی حالت های جدید نسبت به 6 ماهگیت گل پسرک.

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مهربان
4 تیر 93 14:12
عزیزم خیلی ناز و دوست داشتنی هستی منکه عاشق صورت ماهت شدم بوسسسسسس به وب ما سر بزن با هم دوست باشیم بیشتر ببینیمت ممنون
الهه رستم زاده
4 تیر 93 14:31
ماشالا خیلی نازه کاش دختره منم زودتر 9ماهه بشه واسش جشن دندونی بگیرم حسودیم شد منتظر خوندن نظرات شما هم هستم
خاله طیبه
8 تیر 93 0:16
هزاااااااررررررر ماشالا قند وعسلم
پرنیان
13 تیر 93 11:07
قراره عکسایه جدید بابک رو ببینیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بابک پسرم می باشد