بابکبابک، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بابک پسرم

دلم هواتو کرده کاکلی

1392/3/20 17:32
نویسنده : سارا آقایی
631 بازدید
اشتراک گذاری

کاکل زری عزیزم الان که دارم اینا رو مینویسم اینقدر دلم هواتو کرده که داره گریم میگیره دیگه. اینقدر دلم میخواد زود بدنیا بیای بغلت کنم همش تصورت میکنم .شیرین کاری هاتو از حالا تصور میکنم و دلم واست ضعف میره.

همش فکر میکنم اون  تو داری سی کار میکنی؟!(بقول مهرتاش) به چی فکر میکنی؟ از اینکه هستی خوشحالی؟ چیزی کم و کسر نداری؟ آرامش داری؟ نکنه استرس چیزیو داری؟ نکنه استرس های من اذیتت میکنه؟ همش سعی میکنم آروم باشم به چیزای خوب فکر کنم ولی خب بعضی وقتا هم ..... آخه بعضی وقتا دست خودم نیست خیلی حساس شدم یه فکرایی میاد تو ذهنم و ناراحت میشم یهویی بخودم میام میگم کاکلی رو اذیت نکن... عزیزم میدونم بهترین هدیه ای که یه مادر میتونه به نی نی  بدمه آرامشه . کاش منم بتونم یه همچین هدیه ای بهت بدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nily
24 خرداد 92 15:29
الهييييييييييييييي قربونت بريم منو داداش اميرماكه بي صبرانه منتظره به دنيا اومدنتيم جوجويي
وحید
2 تیر 92 15:07
با داشتن همچین مامان و بابای دلسوز و مهربونی خیلیم جاش راحت و خوبه :-)
ساناز
25 تیر 92 8:44
سلام كاكل زري جونم
خوبي خاله؟
من خاله ساناز ام
منو خاله مريم هم منتظر روي ماهت هستيم
مامان سارا هر روز نوازشت ميكنه
كلي بهت ناز ميكنه
ماهم از ديدن اين لحظات نهايت لذت رو ميبريم



زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:16
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بابک پسرم می باشد