بابکبابک، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بابک پسرم

اولین ها

1392/3/19 11:39
نویسنده : سارا آقایی
699 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم اولین بار که بوجودت شک کردیم 1 بهمن ماه 91 بود. ببین:

سوم بهمن ماه تقریبا مطمئن شدیم:

همون سوم رفتم دکتر و واسم آزمایش نوشت ولی خانم دکتر مطمئن بود که نی نی داریم . صبح 4 بهمن ماه رفتم آزمایشگاه و 7 بهمن  با بابایی رفتیم جوابشو گرفتیم. مثبت بوددددددد پسرکم. خدا رو شکر که تو رو داد به ما. اینم جواب آزمایش ببین:

به اولین کسی که گفتیم خاله طیبه بود.

اولین کادویی که گرفتی از طرف خاله زهرا بود:

اولین جورابی که واست خریدم ( با خاله طیبه) 4 اسفند بود:

چه خوبه که تو هستی.

اولین بار 15 بهمن دیدمت وقتی فقط یه قلب کوچولو بودی ولی صدای قلبتو نشنیدم.

اولین بار صدای قلبتو 13 اسفند شنیدم باورم نمیشد...

27 فروردین 92 فهمیدیم که پسملی هستی.

اولین بار چهارشنبه 11 اردیبهشت مثل یه نبض حست کردم. روز مادر بود همه میگفتن نی نی بهت هدیه داده.

اولین بار 3 خرداد  یعنی روز پدر تیک زدنت تبدیل به لگد شد. بابات چقد ذوقتو میکنه  همش میاد سرشو میذاره رو شکمم منتظر میمونه لگد بزنی. شما هم متوجه میشی؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میثم روایتی
17 خرداد 92 19:42
مبارک باشه خانوم آقایی
خیلی خوشحال شدم

بیشتر از اون از این خوشحال شدم که میبینم انقدر با علاقه از مادر شدنتون صحبت مبکنبد... امیدوارم یه پپسر تپل مپل ناز و سالم و باهوش خدا بهتون هدیه بده.. به همسر محترمتون هم تبریک مارو برسونید


مریم و محمد
18 خرداد 92 19:11


اولین گل برای نی نی دومیش واسه خودت و آخری هم واسه باباش

ایشالله یه کاکل زری توپلی مپلی قسمتتون بشه.







مرسی. ایشالا بزودی نی نی تپل خودتون هم میاد.
خاله زهراي ني ني
19 خرداد 92 13:06
الهي قربونش برم. خاله نميدوني چقد بيطاقت شديم واسه ديدنت. داريم روزشماري ميكنيم تا زودتر بغلت كنيم و ببوسيمت....
خاله جون
20 خرداد 92 0:24
اولین سلام خاله جون تقدیم به کاکل زری جون


کاکل زری هم به خاله جونش سلام میده از همینجا.
عمه زهرا
20 خرداد 92 8:52
به داداش و زن داداش عزیزم تبریک میگم. خیلی خوشحالم دارم دوباره عمه میشم. مواظب کاکل زری عزیزمون باش. موفق باشد


ممنون زهرای عزیزم. مواظب نی نی هستم. ایشالا خودت هم یه روز نی نی دار میشی گلی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بابک پسرم می باشد