بابکبابک، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

بابک پسرم

یه سری از لوازم بابک جون

1392/6/12 1:08
نویسنده : سارا آقایی
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

بابکم بالاخره همت کردم و اومدم نشستم یه سری از عکساتو کوچیک کردم که بتونم اینجا واست بذارم.

اول هدیه های خاله ها رو ببین پسرم. خاله ها خیلی دوست دارن کلی ذوقتو میکنن میدونم که شما هم خیلی اونا رو دوست داری آخه دل به دل راه داره:

دست گلشون درد نکنه.

حالا اینم از آش 7 ماهگیت که مامان جون و خاله ها زحمتش رو کشیدن. البته من و بابا اون روز نبودیم چون رفته بودیم خونه ی عمو صادقت.واسه ما هم کنار گذاشتن وقتی برگشتیم ازش خوردیم:

اینم یه سری دیگه از خریداته که از خیابون بهار خریدیم:

البته پاپوش قهوه ایه هدیه خاله زهراست.

اینم وان و تشتته.وای!!!! میدونم خیلی توش آب بازی میکنی. ایشالا!

اینم یه سری دیگه از لباساته:

به سلامتی تنت کنیم پسرم.

حالا رسیدیم به عکسای آماده کردن ساک نوزاد واسه زایشگاه:

اینم یه سری لباس نوزادی خیلی لطیفه که مامان جون پارچه خرید داد به عمه فریده واست دوخت:

اینم عکس مامان جون در حال ذوختن دکمه ی لباس نوزادیت (لباس مل مل)

فدای دستای مهربون مادرم:

البته حوله و پارچه واسه خشک کردن نی نی هم گذاشتم تو ساکت ولی ازشون عکس نگرفتم متاسفانه. ساک مادر و پدر رو هنوز آماده نکردم اگه بتونم فردا آمادشون کنم خیلی خوب میشه.

اینم عکس تخت گل پسر:

البته آویز تختت رو هنوز نصب نکردیم. فکر کنم خیلی ازش خوشت بیاد و کلی باهاش سرگرم بشی پسرکم.

پسرکم خب زود بیا دیگه دلمون واست تنگ شده.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
12 شهریور 92 12:34
ای جووووونم! الهی فداش بشم. وسایلشم مثل خودش خوشکلن. ایشالله یه زایمان خوب داشته باشی و کاکل زریتو سالم به دنیا بیاری اتاقشم خیلی نازه سارا جونم, آفرین به سلیقتون!
مامان آیلا
12 شهریور 92 16:24
جانم مبارکت باشه بابک کوچولو همشون ماشالا خیلی نازن از همه قشنگتر که من دلم واسشون ضعف رفت پیرهن زرد کلاه دار و پاپوشا وشورتاتتن ایشالا با تن سالم و به سلامتی از همشون استفاده کنی و واسه بابا و مامان خوش قدم باشی ایشالا تا چند روز دیگه حسابی مامان رو در گیر خودت می کنی
behnam
17 شهریور 92 2:50
migam daram be babak hasoodi mikonam shoma ye pesar bozorg be farzandi ghabul nemikonid
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بابک پسرم می باشد